Hjælp! hurtigt
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg er en Pige på 15 år som virkelig har brug for svar hurtigt. Jeg har fået blære betændelse her for lidt siden og under behandlingen er jeg begyndt at få kløe i mit underliv og mit udflåd er blevet hvidt/gult og der kommer meget mere. jeg har haft det før på året hvor det så gik væk igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre det kan ikke være en sexsygdom da jeg stadig er jomfru og aldrig har været i kontakt med en pik.

Svar:
Hej pige.
Tak fordi du skriver til cyberhus.
Mængden af udflåd varierer fra kvinde til kvinde og fra tid til anden. Der kan være flere grunde til øget udflåd, men bare rolig det er sandsynligvis ikke farligt. Jeg vil råde dig til, at tage til lægen og få det undersøgt, da du skriver at det klør og mængden er øget, da det kan være du skal have noget creme eller piller, til at få det normalt igen.
Du kan læse lidt om udflåd inde på på netdoktoren.dk, her er det direkte link: http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/udflaad.htm
Jeg håber du kan bruge mit råd.
Ha' en god sommer
Mikkel :D