hjælp!

brevkassespørgsmål

hjælp!

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej cyberhus! Her er lige to spørgsmål :-) Er det normalt at have ornaneret lidt i 13-14 års alderen? Og kan man godt sige noget om onani til sin læge hvis man har et problem med noget i den retning? vh :-)

Svar:

Hej pige, 15 år,

Lad os springe lige ud i det, ja, det er helt normalt at have onaneret lidt i 13-14 års alderen. Hvornår man begynder er forskelligt fra person til person, men 13-14 års alderen er hverken tidligt eller sent.

Jeg synes det lyder rigtigt fint at du vil inddrage din læge i dit problem. Jeg ved ikke hvad problemet som sådan er, men det kan være en mulighed at snakke med lægen om det. Jeg kan ikke se nogen grund til at du ikke skulle kunne det.

Jeg håber det var svar nok, ellers må du spørge igen...

Med Venlig Hilsen

-Sune