HJÆLP

brevkassespørgsmål

HJÆLP

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

HJÆLP jeg onaner og jeg får ikke sæd ud hjælp mig jeg er 14

Svar:

Hejsa.

Det er rart at læse at du onanerer, for når man onanerer lærer man sin krop at kende. Man lærer at mærke hvad der er dejligt og mindre dejligt når man rører ved sig selv.

Du skriver at du ikke får sæd ud når du onanerer. Jeg tror du skal væbne dig med en god portion tålmodighed og så kunne det være en god ide´ at du måske ikke koncentrere dig så meget om der kommer sæd ud. Prøv at fokuser på det du mærker i hele din krop. Der skal nok komme noget ud på et tidspunkt. Bliv endeligt ved med at udforske dig selv.

Hilsen Mette