Hjælp!

brevkassespørgsmål

Hjælp!

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Hej, Jeg er 16 år og går på efterskole, men jeg har ingen hår på mine ben eller under mine arme, jeg er rigtig ked af det, for alle de andre har det, kan man få det til at vokse, synes 16 år er lidt sent

Svar:

Hej med dig.

Når du er 16 år er du stadig i puberteten og det betyder at du stadig er i udvikling. Det er meget forskelligt person til person, hvornår hårene begynder at vokse ud. For dig kommer de måske lidt senere end hos de andre, men det er der ikke noget galt i.

Jeg kan godt forstå, hvis du kan være ked af at dine hår ikke er vokset ud endnu, når de er vokset ud på alle andre, men der er desværre ikke så meget du kan gøre ved det. Du bliver bare nød til at vente. De skal helt sikkert nok komme på et tidspunkt.

De bedste hilsner Sine