hjælp

brevkassespørgsmål

hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

hej cyberhus nogle gang også når jeg vågner er der sådan noget gemensigti slim hvad er det er det

Svar:

Hej Dreng 12 år.

Du skriver ikke lige noget om, hvor det her gennemsigtige slim er. Men da du skriver til brevkassen Sex, lyst og erotik, så får det mig til at tænke at det måske kommer fra din tissemand.

Hvis det gennemsigtite slim kommer fra din tissemand, så kan det være at det er sæd. Sæd er en slags væske der kommer ud af din tissemand, når du får udløsning eller "kommer".

Hvis din sæd også er lidt hvid i farven, så kan det være fordi det også er sædceller i. Den klare gennemsigtige væske kan være det, der hedder presæd. Det er noget der kommer, når din tissemand bliver stiv og du får rejsning.

Det er helt naturligt og meget normalt og noget der sker for alle drenge og mænd. Det sker helt naturligt, når du kommer i puberteten. Puberteten er overgangen fra barn til voksen. Det er en tid, hvor der sker en hel masse forandringer med dig og din krop. Det er ikke unormalt at vågne og ved at der er kommet sæd ud af tissemanden. Det kan ske hvis du eksempelvis har drømt om et eller andet du "tænder" på.

Så jeg tænker at det er helt naturligt.

Jeg håber du kan bruge mit svar :)

Sommerhilsner Mie