Hjælp!!!

brevkassespørgsmål

Hjælp!!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 13 år 1 måned siden

Mig og min ven sad hjemme på mit værelse og gav den hele armen for at se hvem der først kunne sprøjte. min ven fik orgasme og stønede højlydt. Han skreg og min mor kom op på værelset. nu tør han ikke gøre det oppe hos mig mere så han foreslår at vi skal gøre det i skuret på skolen men jeg tør ikke fori at pedellen han kontor lige ved siden af. Han siger at hvis jeg ikke gør det vil han ikke være min ven mere... Hvad skal jeg gøre????????????????

Svar:

Hej dreng 14 år.

Tak fordi du skriver til cyberhus.

Når du spørger så direkte, hvad skal du gøre, hvis du ikke retter dig efter din vens ordre og onanerer i skuret på skolen ved siden af pedellens kontor og din ven derfor ikke længere ønsker jeres venskab. Så synes jeg du skal prøve at tage en snak med ham om, at du er nervøs for at pedellen (og måske andre elever) skal opdage og høre jer. Det kunne lyde lidt som om at din ven er mindre blufærdig end dig og ikke tænker over eller overvejer konsekvensen af jeres "leg". Hvis ikke han lytter til dig og forstår dig, må du overveje om han er så god en ven du troede han var. Det er mit råd, og der findes mange forskellige råd!

Jeg håber du kan bruge mit svar eller finder et andet og bedre råd.

Hilsen Mette