Hjælp

brevkassespørgsmål

Hjælp

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej jeg er en dreng på 15 år. Jeg er rigtigt sent i puberteten, jeg fik mine første hår i skridtet da jeg var 14 nu har jeg flere men jeg har stadig ikke hår under armene. jeg syntes også min penis er for lille den er 10cm slap og 12,5cm stiv, bredden er 3,5cm. Anonym

Svar:

Hej Anonyme dreng.

Tak for din mail.

Der er meget stor forskel på hvornår kønsmodningen sker, men du kan være sikker på, at det sker i løbet af dine teenager år. Så.... det kan ikke betale sig at bekymre sig over, da hårene komme når de kommer.

Angående din penis er de mål du skriver helt præcis som de skal være, hverken stor eller lille. Der er ikke to peniser der er helt ens. De kan variere i længde, tykkelse, farve, med og uden forhud. Der er mange drenge som, i smug, sammenligner deres penis når de klæder om. Prøv at se om du kan kigge på dig selv med mere nysgerrige end dømmende øjne. Se på din penis og lær den at kende, vær glad for den og god ved den.

Med venlig hilsen Mette.