Hjælp.

brevkassespørgsmål

Hjælp.

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 9 år 8 måneder siden

Der er en tråd mellem Penis hovedet, og selve Penisen.

Er det muligt at få den væk/Skære den over?

Eller er det farligt? Tror den mindsker blod tilførelsen til min penis.

Svar:

Hej med dig.

Jeg tror, den tråd, du taler om, er helt almindelig og er en, som alle drenge og mænd har. Det er derfor ikke meningen, at man skal fjerne den eller skære den over.
Jeg kan ikke forestille mig, at den mindsker blodtilførslen til din penis, men da jeg ikke er læge og ikke kan undersøge dig, er det svært for mig at svare på.

Hvis du har mistanke om, at tråden ikke er normal eller hæmmer dig i noget, synes jeg, du skal få din læge til at se på dig. Han vil også kunne fortælle dig om risikoen ved at få den fjernet.

Jeg håber, du finder ud af det.

Kh. Matilde