HJÆÆLP
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Jeg er en pige på 20 og er muslim, jeg har været forlovet fører men har på ingen måder haft seksuelle kontakt med ham... Jeg er nu blevet forlovet med en anden som jeg virkelig elsker over alt og jeg er så bange for han vil går fra mig!... Vi gjor det i bilen og jeg blødte ikke og det gjord utroligt ondt! men min forlovede siger at jeg sletter ikke var stram?,,, jeg ved jeg ALDRIG har gjort noget eller har tilladt andre!, jeg er såå bange jeg vil bringe skam over min familie og alle folk vil snakke om mig til jeg dør!... Jeg vil ikke miste min forloved!! hjæælp miig

Svar:
Hej pige, 20 år,
Det er lidt svært for mig at finde ud af hvad du helt konkret spørger om, så jeg prøver at gennemgå dit spørgsmål lidt efter lidt, for at håbe jeg får svaret på det rigtige. Mangler du et svar på et eller andet, så er det vigtigt du skriver igen, så jeg kan få svaret dig ordentligt.
Jeg er ikke sikker på hvorfor du er bange for at din forlovede vil gå fra dig, er det fordi I har haft sex, fordi du ikke er jomfru mere, eller fordi du (ifølge ham) ikke er stram?
I første og andet tilfælde er han (undskyld sproget) en idiot der ikke ved bedre, og i så fald har du også fortjent bedre.
I det sidste tilfælde, så er der mange muligheder. Hvis du er bange for at jeres sexliv ikke vil kunne fungere, så er der metoder. Du kan samle benene lidt mere, eller I kan afprøve forskellige stillinger. Og bare rolig, det kommer til at gøre mindre ondt med tiden. Efterhånden som du slapper mere af.
Men mit bedste råd er at snakke med ham, om hvordan han har det med jer og episoden i bilen. Så kan det være du slipper for at bekymre dig mere.
Det er ikke alle der bløder første gang de har sex, så hvis det er meget vigtigt at kunne vise at du bløder efter sex på bryllupsnatten, har jeg hørt at flere bruger tricket med at prikke hul på en finger og klemme lidt blod ud på lagnerne.
Jeg håber jeg fik svaret nogenlunde på det du spurgte om, men som sagt, du kan altid skrive herind igen.
Med Venlig Hilsen
-Sune