Hjææææælp!!!!

brevkassespørgsmål

Hjææææælp!!!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 11 år 1 måned siden

Jeg skal i 8 om et par måneder og bliver 15 om et halvt år. Jeg synes det er pinligt, at gå i bad med de andre i idræts timerne, fordi min pik kun er 7 i slap, mens nogle af de andres er 12-13 i slap. Hvad kan jeg gøre for at få en støre penis??

Svar:

Hej med dig,
Der er rigtig mange drenge, der går og tænker over, om deres penis er for lille, og hvad man evt. kan gøre for, at den bliver større, og der er egentlig ikke et særligt spændende svar dertil :-) Du kan i din alder nemlig ikke gøre så meget andet end at vente.

Når man som dig er 14 år, så er man tit ikke færdig med at vokse endnu, og derfor kan du godt regne med, at din penis stadig vil vokse og din krop vil ændre sig. At nogen har en større penis end dig, er der flere grunde til. Alle ser forskellige ud og har forskellige former og længder af penisser, nogen er måske tidligere udviklede end dig, og er derfor måske tidligere færdigudviklede.

Derudover vil jeg lige sige, at længden af penis i slap tilstand ikke har nogen betydning for længden i stiv tilstand. Man kan sagtens have en mindre penis i slap tilstand, men have den største penis i stiv tilstand i forhold til nogen, der har en stor penis i slap tilstand.

Jeg håber, at du kunne bruge mit svar,
De bedste hilsner
Anne

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål