Hiv
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hejsa, jeg har et spørgsmål ang HIV jeg gav en dag et blowjob til en på 14 det var i december og nu er jeg nervøs om jeg er hiv smittet, han var ikke hiv smittet siger han jeg er syg med en forkølelse håber på svar PS. Jeg ved godt det er forkert

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå du er nervøs, selvom du selv tænker du ikke har det. For det er en alvorlig sygdom, så jeg tror da ikke det er rart og være uvis om, man kan være smittet med den.
Det bedste ville være og tage til lægen og få taget en test, for så ville du være helt afklaret med om du er positiv eller negativ meget hurtigt, så du ikke skal være nervøs længere.
Når han siger at han ikke er smittet er det nok rigtigt, men den eneste måde at være sikker på er ved at få det tjekket hos lægen. Og hvis nervøsiteten for om du er smittet fylder meget hos dig synes jeg det vil være det bedste.
Man kan også sige at med mindre han selv er blevet testet kan han faktisk heller ikke være sikker.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw