HIV?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hygge Hejsa!:-)
Jeg tænkte på noget.. Jeg kan sådan godt lide, at give mig selv finger.. Altså, i røvhullet.
Kan jeg få HIV af det? Har hørt HIV kommer i forbindelse med oralsex.. Så..
Det er ikke altid jeg vasker min finger, før jeg stikker den op.
Håber I vil svare (-:

Svar:
Hej med dig...
Nej det kan du ikke... :)
HIV er en kønssygdom som man kan få fra en anden, hvis man dyrker sex uden kondom og den man har sex med har HIV. HIV er en sygdom der bliver overført gennem blodet, så selvom man har sex med en person der har HIV, så skal man have et sår eller en rift hvor den andens blod kan komme ind og blande sig med ens eget. Så det der med at det kan komme ved oralsex, er altså heller ikke helt rigtigt... Der er en lille bitte chance, hvis man har nogle sår i munden, men den er meget meget lille...
Så igen... klart nej til dit spørgsmål. Og du kan slappe helt af med at onanere og give dig selv finger i røvhullet.
Venlig hilsen
Erroll