Hey
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej! Jeg er en dreng på 13 år der har mødt en fyr på 25 på nettet, og vi vil gerne i seng med hinanden og jeg har nogle spørgsmål til det. 1. hvor meget sæd kommer der ud når han får udløsning? 2. hvordan kan jeg gi' ham et godt blowjob? 3. hva' ska' jeg passe på ved anal? 4. hvordan kan jeg tænde ham? 5. hvilke steder på kroppen kan mænd godt li' at blive slikket? MVH Mig

Svar:
Hey Dreng
Tak fordi du skriver til os her på Cyberhus. Vi er altid glade for, at kunne hjælpe.
Jeg er desværre nødt til, at infomere dig om at den seksuelle lavalder i Danmark er 15 år. Det betyder at det er ulovligt, at have sex med en der er under 15 år. Loven er lavet for at beskytte børn, så de ikke bliver udnyttet, eller mishandlet.
Jeg synes det vil være en rigtig dårlig idé, at have sex med en ukendt fyr, der er 12 år ældre end dig selv. Jeg mener ikke du er klar til det endnu, og ham fyren på 25 ville bryde loven ved at være sammen med dig.
Mit råd er at du venter til du er 15 år gammel, og så måske finder en der er på din alder. En som du er tryg ved, og så skal i nok finde ud af hvordan det hele skal forgå.
Jeg håber du vil bruge mit råd, selvom jeg ikke har svaret på dit spørgsmål.
Mange hilsner
Mikkel :)