hemmeligt
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej cyberhus jeg oninerer og jeg synes det er rigtigt svært at man skal holde det hemmeligt, jeg ville gerne sige det til min mor eller min bedste veninnde men jeg tør ikke. hvad synes i jeg skal gøre? sige det til min mor eller bedste venninde eller lad vær?

Svar:
Hej med dig
Det at du onanere, er en rigtig stor ting, som du sikkert nyder rigtig meget. Så jeg kan godt forstå du har lyst til og fortælle andre om det.
Jeg synes det er sejt at du har mod på at snakke om det, og det synes jeg også sagtens du kan gøre. Som du selv siger er der mange der tager onani som en privat sag og helst vil holde det for sig selv, så derfor er det ikke alle som syntes om, at snakke med andre om det. Så det kan godt være at din veninde eller din mor ikke rigtig har lyst til at snakke om det. Men den eneste måde du finder ud af om de vil snakke om det er ved at prøve dig frem.
Om det skal være med din veninde eller med din mor først bliver du nødt til at mærke efter indeni. Hvad føles bedst? Hvis du og din mor har et godt forhold og i snakker om personlige ting kunne det da være cool hvis snakkede med hende om det. Hvis du er lidt i tvivl om hvordan din mor vil tage snakken er det måske bedre at starte med din veninde.
Til sidst vil jeg sige til dig at det at onanere er noget af det mest naturlige og langt de fleste mennesker gør det. Så der er intet galt i at du gerne vil snakke om det, og jeg synes ikke du skal holde dig tilbage når nu du gerne vil tale om det.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw