Helt op ad maven
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Når min pik bliver stiv stritter den direkte op i vejret og den kan godt være at den må/skal det, men kan det ikk blive problematisk hvis man skal have sex ( engang i fremtiden) ??
Og Bliver pigerne ikk forvirret hvis de nu giver et handjob på en hvor den stritter vandret også på en hvor den stritter lodret op i luften??
Og er der nogle fordele ved at den gør sådan??
Og er der noget jeg kan gøre for at den ikk stritter direkte op i vejret og bare kommer lidt ned eller skal jeg bare lade den være sådan som den er ??

Svar:
Hej med dig..
Nu skal du høre.. jeg tror faktisk det mest normal er, at den stritter af langs maven..:) Og det er jo faktisk meget smart, fordi hvis man ligger oven på en pige, så passer det rigtig godt sammen.
Omkring handjob og andre sexstillinger, så skal du vide, at der er så stor forskel på i hvilke retninger pikke peger når de er stive, og det er meget sjældent det har nogen betydning overhovedet. Så ud fra det du skriver, så har du intet at være nervøs over.:)
Venlig hilsen
Erroll