Helst Til Mie :*
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Altså det er fordi, siden jeg onanere HVERDAG. Altså det er HVERDAG, jeg er blevet rigtigt pænt afhængig af det og ryster når jeg ikke får onaneret. Jeg får stivert, når jeg ville sove uden at få onaneret, men det kan jeg ikke klare mig til. Er der noget skadeligt ved at onanere, fordi min moster fortæller at det godt kan komme til at gå ondt i hovedet lidt, og man glemmer lidt i hjernet. Jeg er bange for at der sker noget med mig hvis jeg onanere så meget. Mine homoner er klar til det, da jeg har fået lidt skæg og hår for neden. Er det sundt at onanere? Mie, ville du ikke nok uddybe det, så jeg får lidt meget ud af det. Hvordan gør' man en pige liderlig, altså hvordan kan hun komme til at tænke på séx, hvordan kan jeg få hende til at blive min kæreste, efter jeg er blevet 15 år gammel og hun gerne ville have séx. Det ser ud som om piger ikke lige frem tænker på det frække, men det er ret pænt svært at få en pige til at blive liderlig. Jeg håber i kan udvide meget i det her. Men helst ville jeg gerne have svar på det der "onani", det er rigtigt vigtigt for mig at du forklare og udvidere det så meget som muligt, at jeg forstår det. - Ferdi - Til kære Mie!<3

Svar:
Hej med dig
Du har mange gode spørgsmål, så jeg prøver lige at besvare dem en efter en..
Først skal du vide at, det er helt ufarligt at onanere - det kan der ikke ske noget ved. Det er heller ikke farligt at få stivert på. Du kan sagtens have stivert, uden at behøve at onanere - det er helt okay. Men hvis du har lyst til at onanere, så gør du det bare.
For det andet skal du huske at piger onanerer også. Der er ingen bestemt måde at gøre en pige liderlig på. Mange kan lide noget forskelligt og det er noget man finder ud af, sammen med sin kæreste.
Når en dreng og en pige kan lide hinanden sker det tit, at de bliver kærester. Når man har været kærester i et stykke tid, begynder man at kysse og tage på hinanden. Så på et tidspunkt, bliver begge liderlige og får lyst til sex. De bliver begge tændte og så kommer sex helt af sig selv.
Mit råd til dig er, at du kan blive gode venner med pigen og så på et tidspunkt kan du spørge hende, om I skal være kærester. Så skal al det med sex nok komme af sig selv, når i bliver lidt ældre.
Jeg håber det giver dig svar. Ellers er du velkommen til at skrive igen :)
Hilsen Mie