HEJ SKAL BRUGE HJÆLP!!!!!!!!!
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
HEj bønner, jeg hedder marin og jeg er ved at fappe til en der heder dea.
men da jeg var i gang kom min far ind på mit værelse og så at jeg fappede.
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, han satte mig ud på gaden ;(
Håber du/i kan hjælpe mig ;(

Svar:
Hej Anonym
Det er virkelig ufedt at blive opdaget i at onanere, men når det så samtidig betyder at man bliver smidt ud hjemmefra bliver det lige pludselig noget mere alvorligt.
Altså som udgangspunkt kan man sige at din far gerne må smide dig ud hjemmefra da du er 21 år og voksen. Din far her derfor ikke længere pligt til at sikre at du har et sted at bo. Det er som udgangspunkt dit eget ansvar fra du bliver 18 år.
Men selv om han gerne må er det selvfølgelig ikke sikkert at det lige er den bedste løsning. Og slet ikke sådan fra det ene øjeblik til det andet.
Jeg tænker at der ikke er så meget andet at gøre end at tage en snak med ham om du ikke må komme tilbage og bo. Jeg ved ikke om den her oplevelse er den eneste årsag til at han smed dig ud? Hvis det er det kunne det lyde som om din far blev lidt chokeret over det han så og så måske reagerede lidt hårdt. Efter et par dage kan han måske se situationen med andre øjne og træffe en anden beslutning? Måske kan du få lov at flytte tilbage. Måske kunne I blive enige om at du kunne blive boende, men at du begynder at lede efter et nyt sted at bo. Lige meget hvad er der nok kun at springe ud i det og tage en snak med ham.
Håber du finder ud af det med din far.
Mange hilsner
Niels-Christian