Hej Mette!!

brevkassespørgsmål

Hej Mette!!

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år

Hej igen Mette! Har lavet et andet brev, som hedder "mig &' ham <3." Tusind tak, for dine svar, for det første. Er det ikke også noget med, at det hjælper, at ligge med spredte ben? :-). Føler virkelig selv, jeg har trukket det langt nok nu.. Har virkelig lyst til ham, og han har lyst til mig. Vi snakker tit om det! :-).. Er det noget jeg burde frygte, altså at det "gør ondt", og hvor ondt gør det? :-). Som at nive sig selv, eller som at slå sig selv, eller ja.. Hvordan? Og hvor længe vil det blive ved med at gøre ondt?:-). Knus Mille :-).

Svar:

Hej igen.

Tak fordi du skriver ind til os igen.

Jeg kan godt læse at du har rigtig meget lyst til din kæreste, og du er nysgerrig på om det gør ondt. Der findes flere stillinger, som er egnede til samleje.. jeg kan ikke fortælle dig hvor ondt det gør og hvor længe, da det er meget forskelligt fra pige til pige. Men husk det er ok at stoppe når/ hvis det gør ondt..!

Men når det er sagt vil jeg, ligesom Mette, sige at jeg synes du skal vente til du er blevet 15 og dermed er gammel nok til det. I kan stadig hygge jer på mange måder indtil da - og så er du sikker på at du er helt klar.

De bedste hilsner fra Heidi