hej Mette
brevkassespørgsmål af
Anonym
19 år
Mig der var forvirret
Hej Mette,
tak for hurtig svar jeg var ved læge for noget tid siden fordi jeg havde en meget svag positiv test
så jeg fik en tid ved lægen hvor jeg lavede en graviditetstest som var negativ så han besluttede at jeg skulle hav taget en blodprøve så vi var sikker
på svaret og svaret var negativ siden dag har jeg været på p-piller og jeg er blevet undersøgt siden men har ikke fået svar på hvorfor jeg fik den svage positive test
jeg har tænkt lidt på om jeg måske var gravid eller hvad,,,
m.v
camilla

Svar:
Hej Camilla..
Jeg svarer lige i stedet for Mette, og dejligt du kunne bruge hendes svar.:)
Det er svært at svare på og jeg ved simpelthen ikke nok om det, og derfor synes jeg det er bedst du spørger din læge, så du er sikker på du får det helt korrekte svar. For jeg tænker det ville være dumt at give dig tanker og ideer på noget, som måske ikke er helt rigtigt.
Så få ringet til lægen på mandag, og det er et super godt spørgsmål.
Hej igen
Venlig hilsen
Erroll