hej!! hjælp!!!! .,.,.,.,.,

brevkassespørgsmål

hej!! hjælp!!!! .,.,.,.,.,

brevkassespørgsmål af
Anonym

hej. jeg har et problem.... en dag da jeg kom hjem fra en fest, bankede det på døren. jeg åbnede og det var nogle damer fra min arbejde. de spurte om jeg ville have sex. jeg sagde ja og vi hyggede os. da det var morgen kom min kæreste hjem. og så at der lå 2 fra min damer fra mit arbejde. og nu er vi ikke kærester men hun er den eneste jeg vil have. (hjælp!!!!!!!!!!)

Svar:

 Hej Anonym

Kan godt se det er lidt af et problem du har sat dig selv i. Cyberhus er en rådgivning for børn og unge op til 23 år. Hvis man er ældre, som du, kan man istedet søge hjælp på rådgivninger for voksne. I forhold til det problem du fremstiller vil jeg foreslå dig at skrive til Sexliniens brevkasse som du kan finde her

Mange hilsner Mie