Hej
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus.
jeg er 15, jeg har onaneret i ca. 2 år, og nu når jeg onanerer føles det meget dejligt, men bagefter begynder min pik og blive hævet.
jeg er bange for at det sker når jeg have sex

Svar:
Hej med dig
Det er helt almindeligt at pikken kan hæve lidt og nogle gange også blive en smule rødlig efter onani eller sex. Det er ganske enkelt fordi man slider på huden når man onanerer. Det samme vil nok også ske når du engang skal have sex, men det er som sagt helt almindeligt og ikke noget du behøver være bange for.
Hvis man har onaneret eller haft sex i lang tid af gangen kan pikken endda nogle gange blive lidt øm, hvilket også er helt almindeligt. Det forsvinder som regel i løbet af en dags tid igen.
Så altså. Så længe du ikke har smerter i pikken efter onani og så længe at hævelsen forsvinder igen og hvis du oplever lidt ømhed...at den så også forsvinder igen...så kan du være helt rolig. Det du oplever er altså bare helt almindeligt.
Mange hilsner
Niels-Christian