hej

brevkassespørgsmål

hej

brevkassespørgsmål af
Anonym
23 år

Hvad kan.de.ske hvis.man.spiler pik hver dag 3 4 gang om.dagen

Svar:

Hej med dig

Det var da et interessant spørgsmål du stiller.

Udover at du formentlig vil opleve at få en udløsning eller flere, så kan der ikke ske noget ved at onanere 3-4 gange om dagen og onani er ikke spor farligt.

Det eneste der kan ske, er at onani kan blive en "dårlig" vane, som man hele tiden fokusere på. Men ved at vente en dag eller to med at onanere, kan man bygge sin lyst op, og udløsningen vil være en smule kraftigere/dejligere.

Det var mit svar til dig.

Mvh

Casper

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål