Have stådreng i brusebadet
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Ja, til ham fyren der skrev at han havde fået en stådreng på i brusebadet. Her hvor jeg bader står vi efter fodbold med en ordentlig pik på og spiller den osse af efter at vi har tisset op og ned af hinanden. jeg tror at drenge bare kan li det - om man er bøsse eller ej - det ved jeg ikke - men jeg bader med min storebror om morgenen i bruseren og der pisser vi sammen og onanerer sammen.

Svar:
Hej dreng, 16 år,
Jeg ved slet ikke hvor jeg skal begynde på din kommentar... Og så alligevel, jeg tror jeg vil lade hvad I gør efter fodbold være hvad det er, og hvis man tænder af at pisse på hinanden, så fred være med det. Om det er normalt elller ej vil jeg ikke gøre mig til dommer for, men jeg tvivler på det hører i "det gør alle drenge" katagorien. Rigtig mange drenge vil bestemt ikke synes det er fedt at pisse på hinanden og onanere sammen.
Det jeg egentlig vil gribe fat i, som gør næsten ondt på mig at læse, er hvor naturligt du præsenterer et seksuelt forhold til din storebror. Sagen er den at det er det der hedder et incestuøst forhold, så din bror vil faktisk kunne blive dømt for det, og ærligt talt så er sex ikke noget der hører til mellem søskende. Hverken samfundsmæssigt (via lovene) eller biologisk (gennem naturlige drifter). Hvis det er en ordning der bare sådan er opstået, så kunne det være I skulle til at gå i bad hver for sig. Er det noget den ene har fået den anden med på, kunne det være I skulle søge noget hjælp. Enten her på chatten eller på skolen, eller hvor I nu ellers kommer, hvor der er uddannede voksne.
Jeg ville synes det var rigtigt fedt, hvis du ville gøre dig nogle tanker om afsnittet herover, og så vende tilbage til mig her i brevkassen... Jeg tror det kunne være rigtigt godt for dig.
MVH
-Sune