Har tit lyst...

brevkassespørgsmål

Har tit lyst...

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej, jeg er en dreng på 14 år som tit har lyst til sex. Jeg kan ikke få mig selv til at skrive til en via facebook når jeg ikke rigtig kender hende, men at bare syntes at hun er pæn osv. fordi at jeg netop ikke ved hvad jeg skal skrive til hende. Og når jeg virkelig tænker over det bliver jeg tit bange for at ligesom vise min pik frem fordi jeg er bange for at den er for lille og at pigen ikke nyder det, og jeg ved godt at en pik stopper med at vokse ved 18-21 alderen men det kan jeg jo først bruge om nogle år. Mine venner beskriver mig som liderlig, og meeeeget trængende! på forhånd tak! :D

Svar:

Hej med dig

Først vil jeg sige det er helt normalt at du tit har lyst til sex. Når man er teenager flyver hormonerne nemlig rundt i kroppen, sex er noget nyt og spændende og derfor kan man godt have rigtig meget lyst til sex.

Det kan godt være lidt forvirrende, hvad man lige skal skrive til en, som man synes er pæn, men faktisk ikke kender sådan rigtig. Men faktisk så er det bedste tit bare at være ærlig, og så måske bare skrive til hende at du synes hun er rigtig pæn – måske kan det starte en samtale, hvis hun så skriver noget tilbage til dig!

Det er helt normalt at man kan være lidt bange for at vise sin pik frem, fordi man ikke ved hvad pigen vil synes om den og fordi det bare er helt normalt at man lige skal vende sig til at vise sin krop frem, derfor vil pigen også højst sandsynligt være lige så genert som dig over at vise sin egen krop frem. Jo bedre I lærer hinanden at kende, jo mere afslappet vil det blive.. Men jeg tænker du ikke skal være bekymret, for som du selv skriver er der flere år til din pik er færdigvokset. Så der kan nå at ske meget inden da – men jeg tænker at din pik sikkert er lige som den skal være, når man er 14.

Nu ved jeg ikke om du har sex med en pige, men hvis du har, så jeg nødt til at fortælle at det faktisk først er lovligt at have sex som 15-årig, fordi der mener man først at man er psykisk og fysisk klar til det... Men derfor kan man jo godt lære hinandens kroppe at kende på andre måder inden, hvis man har lyst – hvis du bekymrer dig om, om hun nyder det, så husk at lytte til hvad hun siger og spørg hende til hvordan hun har det..

Håber du kan bruge mit svar!

De bedste hilsner fra Heidi