har lyst til sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
hej jeg er en pige på 11 år. jeg ved ikke hva jeg skal gøre har vildt meget lyst til sex hva kan jeg gøre. ps synes det er lidt pinligt(:håber i vel besvar det her spørgsmål hurtigts mugligt. knus pigen(:

Svar:
Kære pige 11 år
Du skal ikke føle at det er pinligt i din alder og have lyst til sex, det er helt okay, og du er virkelig ikke den eneste.
Det lyder lidt på mig som om du er ved at komme i puberteten, her sker der en masse med din krop. Den begynder stille og roligt at udvikle sig fra pige til voksen. I puberteten kan du også opleve at man synes drenge er lidt mere interessante og en masse fantasier kører rundt oppe i hovedet.
Det kan være frustrende, fordi man godt kan føle at det er forkert, men det er helt normalt, og er en del af din udvikling.
Det er lige lidt for tidligt at have sex (samleje), der er du nød til lige at vente nogle år endnu, men der er ikke noget galt i at røre ved dig selv, onanere, udforsk din krop, prøve dig frem og find ud af hvad du kan lide.
Mange Hilsner
Sascha