Har lyst til at se

brevkassespørgsmål

Har lyst til at se

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hej cyberhus ;-) Her på det seneste er jeg blevet meget interesseret i at se hvor stor\lille min 22-årig brors pik er :I og min fætter på 19 Flere gange når jeg har sovet med min fætter hos ham har jeg næsten altid mærket ude på hans underbukser imens han sover :I Også for her en måneds tid siden var vi fulde sammen og kan huske jeg sov nøgen og jeg spurgte ham om et eller andet så han trak op i dynen og så min pik og sagde: den er stor Er det overhovedet normalt alt det jeg har skrevet?!

Svar:

Hej med dig

Det er et rigtigt godt spørgsmål du stiller.

Min første tanke er, at du er 15 år og er i puberteten. Det vil sige at du nu møder en helt ny verden, nemlig din seksualitet. Og samtidig stiller du dig selv et spørgsmål, som RIGTIGT mange unge mennesker på din alder stiller dem selv, nemlig om ens pik er stor, lille, mellem, skæv, bøjet, helt lige osv.

Der er RIGTIGT mange unge mennesker som stiller dem selv det spørgsmål, så det er et helt normalt spørgsmål du stiller dig selv. Og du skal vide at uanset hvilken størrelse ens pik har, så vil den med stor sandsynlighed kunne bruges til sex.

Jeg ved ikke helt med din tanke om at røre ved din fætters pik imens hans sover. Det kan være ret grænseoverskridende at blive rørt på imens man sover. Så synes jeg det er bedre at du spurgte ham, ligesom du også gjorde, for at du kan få svar på dit spørgsmål.

Jeg håber ihvertfald at du kan bruge mit svar til noget.

Mvh

Casper