Har lyst
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej alle der ude.. Mit navn er C.. Jeg går og tænker på og få sex med en af mine veninder, da vi er vilde med hinanden. Hjælp.. Hilsen X

Svar:
Hej C / X
Det var da en dejlig tanke du har fået dig, og dejligt at I er vilde med hinanden.
Jeg tror at det bedste du kan gøre er, at snakke med hende om det. Altså, høre hende om hvad hun har lyst til, og se om det passer med hvad du har lyst til.
På den måde kan du finder ud af om hun også har lyst til at have sex.
Hvis hun siger ja, så er der en spændende artikel her omkring den første gang man har sex. Jeg ved ikke om det er din første gang, men der står 3 gode ting, som kan være gode at huske, når man gerne vil have sex.
Jeg håber at du kunne bruge mit svar.
Mvh
Casper