Har haft tanker om sex med min faster
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej, Jeg vil helt vildt gerne have sex med min faster på 28 år hun er tynd og lækker. Vi holdte nytår sammen og hun var fuld, og hun var lidt dårlig så hun gik i seng og så tænkte jeg at jeg ville gå op og sutte hendes tissekone. jeg skyndte mig op inden hun vågnede, og da jeg begyndte at sutte hendes tissekone vågnede hun, hun kyssede mig og så begyndte hun at sutte min tissemand. hun tog min tissemand ind i hendes skede og så begyndte vi bare at bolle vi bollede i 2 timer. Og nu vil jeg gerne have sex med hende igen.

Svar:
Hej med dig.
Når jeg læser det du skriver, så bliver jeg nød til at sige at det er ulovligt. Det er ulovligt at din faster går i seng med dig, uanset om det er noget du gerne selv vil eller ej.
Jeg synes derfor at du skal kontakte Albahus. Det er hjemmeside hvor børn og unge, som har været udsat for incest eller seksuelle overgreb, kan få hjælp fra voksne. Her kan du helt anonymt snakke med voksne, som kan hjælpe dig med, hvad du kan gøre.
Venlig hilsen Sine