Har en ekstremt lille penis. hjælp. har brug for et svar

brevkassespørgsmål

Har en ekstremt lille penis. hjælp. har brug for et svar

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej cyberhus. Jeg har problemer med min penis, så derfor spørger jeg jer. Jeg er en dreng på 13, som længe har gået og tænkt på størrelsen af min pik. Jeg er omskåret fordi at jeg er jøde. Har det mon noget at gøre med størrelsen? Har målt min penis til at være cirka 1-1,5 cm i slap tilstand og 4-5 cm i stiv tilstand. Hvad skal jeg gøre? Skal jeg gå til lægen?

Svar:

Hej med dig..

Fint du skriver herind og jeg synes du skal læse det her svar fra Casper, som jeg synes svarer godt på dit spørgsmål. Omkring det med omskåringen, så har det ingen betydning og som du kan læse i svaret, så handler det primært om at du ikke er udvokset endnu.

Du kan også tjekke de to andre besvarelser der linkes til på brevkasseforsiden..

Venlig hilsen
Erroll