Handjob , sex , farvel??

brevkassespørgsmål

Handjob , sex , farvel??

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år

Hejsa. Jeg har et story problem!! Mig og min kæreste lå sammen hjemme hos mig og snavede også tog jeg på hende og hun tog på mig også , tog hun mine bukser ned og begyndte at køre hendes hånd op og ned på min penis, det var virkelig dejligt og hun gjorde det bedre end mig selv ellers var det bare fordi jeg var totalt tændt .. Dog havde vi ikke sex og ingen af os har prøvet at have sex før .. Så sprugte jeg om hun ville sove sammen med mig næste nat , og hun sagde ja , og da hun kom hjem til mig kyssede hun mig da jeg lukkede døren op , og jeg lagde hende ind i min sofa også kyssede vi i 2 timer også gik vi ud og spiste ( min famile var ikke hjemme da vi kyssede så alt det her kan ikke have noget at gøre med at de så os og desuden har de set og kysse og holde om hindanden så alle ved vi er kærester) men da vi så gik ud og spiste og kom hjem igen så vi en film og lagde os op i min seng og snakkede men så da jeg kikkede på hende kom jeg til at kikke lige ned mellem hendes bryster og blev vildt liderlig og gik på hende og kyssede .. Så sprugte jeg om hun gerne ville have sex med mig og hun sagde ja så vi tog alt vores tøj af på hindanden stille og roligt ogkyssede på samme tid .. Vi havde det dejligt og det lød som om hun godt kunne lide det og det kunne jeg også selv .. Da vi vågnede kyssede vi lidt på hende og hun sagde at hun gerne ville have sex med mig da jeg spurgte det (vi gjorde det godt nok også 3 gange den nat) også næste dag sendte jeg en SMS til hende men hun svarede ikke så ringed jeg og det sagde at nummertikke havde nogen ejer mere , jeg blev lidt bange for om der var sket noget eller om hun bare have fået nyt nummer .. Så fil jeg en besked fra et nummer jeg ikke kendte også læste at hun ikke ville være sammen med mig mere fordi jeg var ulækker og mærkelig og den dårligste kærste nogensinde .. Og jeg blev vildt dårlig da jeg så det og jeg fik en dårlig fornemmelse i min penis om at det var fordi jeg havde en for lille en (den er 14,8cm Stiv) jeg skrev ikke tilbage til numret.. Nogle dage efter så jeg hende ude i Lyngby da jeg var der ude med min mor og far og brødre , jeg løb over til hende og kyssede hende men hun skubede mig væk og sagde "GÅ DIN VEJ!!" jeg var lige ved at græde og fik ondt i min mave .. Men jeg gik over til min mor og far og de spurgte om hvad det var men jeg lod som om hun bare troede jeg var en anden som hun ikke kendte for ville ikke fortælle dem om at jeg er en dårlig kæreste , jeg skulle aldrig nogen sinde have kikket der ned!! Eller spørger om sex med hende!!:( jeg er bare en kæmpe idiot! Og den dårligste kæreste nogensinde!! Men jeg er bare helt vild med hende!! Og jeg kan ikke sove om natten i min seng for jeg kan hele tiden de hende for mig i sengen med mig. Jeg har aldrig været så nede før!! Jeg har bare været vild med hende siden jeg var 12 :( også Skubber hun mig væk 2 dage efter vi havde sex og været sammen hele natten foran andre mennesker og min mor og far og brødre .. Jeg er ikke mere værd end lort og jeg er bare en kæmpe idiot det forstår jeg godt , jeg fik bare rejsning hvergang vi snakkede før vu blev kærester , og alle i min klasse frite da jeg fik rejsning da vi skulle fremlægge foran 5,6,7 og 8 fordi hun sendte mig et smil også blev jeg helt varm inden i , og når vi kyssede .. Jeg græder hvergang jeg er alene og når jeg er liderlig tænker jeg på hende imens jeg giver mig selv en hånd .. Hvad skal jeg gøre??:/ jeg savner hende og hun sendte mig en besked idag om at hun elsker mig nu fra hendes gamle nummer og jeg skrev jeg var helt vild med hende og bare gerne ville være hendes kæreste også begyndte vi at være lidt frækker over SMS også ringede jeg til hende også råbte hende og en veninde "SNYDT DIN LIDELIGE IDIOT!!" og nu er jeg vild ked af det og vil bare gerne dø eller have hende her med mig!!:( også lidt senere skrev hun "undskyld mine venner gjorde det mod dig jeg er virklig ked af det jeg elsker dig stadig og er vild med dig min far er bare blevet meget syg og er ved at dø og jeg ved godt det ikke er din skyld !! <3 " men jeg ved ikke om det bare er en joke og jeg vil ikke blive kaldt liderlige idiot igen bare fordi jeg havde sex og hun kunne bare sige nej hvis hun ikke ville lade et svin som mig med en klam penis have sex med hende .. Fordi sådan har jeg det med mig selv lige nu:( . Hvad gør jeg?!?!:((

Svar:

Hej med dig.

Jeg takker for dit spørgsmål.

Det lyder som om det var en rigtig dejlig ”første gang” og I nød det begge og var tændte. Du har ikke gjort noget forkert, i forhold til det jeg kan læse i dit brev. Du har fulgt spillereglerne: I kysser, har fint forspil, og du spørger om hun har lyst. Du lytter efter om hun har det ok.

Du har ingen kontrol over din kærestes reaktion som bare ikke er ok. Lige meget hvor meget du elsker denne pige, er det bare ikke ok at hun behandler dig som du beskriver i din mail. Man behandler bare ikke hinanden sådan.  Det lyder som om din kæreste har det svært, har blandede følelser, bliver påvirket af nogle veninder, ikke kan håndtere de følelser hun har indeni.

Med hensyn til de sms´er du har fået af hende, synes jeg du skal tale med dine forældre om det der er sket. Dine forældre spurgte til hvad der skete, da I var i Lyngby. Du kan bruge det som åbning til at tale om dine oplevelser. Sig til dem at du gerne vil tale med dem om noget der er svært. At det bl.a. handler om det de spurgte til da I var i Lyngby. Fortæl dem hvad din kæreste har skrevet og hvad det gør ved dig. Du skal ikke gå alene med de følelser du har indeni. Det er svære følelser at gå med alene. Dine forældre kan være med til at støtte og hjælpe dig. Hvis du har lyst kunne det være en ide´ at vise dem det brev du har skrevet til lystværelset.

Jeg håber mit svar kan hjælpe dig.

Til sidst: du er en rigtig god kæreste, din pik har lige netop den størrelse den skal have og det er helt normalt at du har lyst fordi dine hormoner ræser rundt i din krop.

Mange sommerhilsner Mette