handjob, hvordan?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej! :-) Jeg har lige et spørgsmål angående handjobs, som jeg håber i kan hjælpe mig med. Jeg er itvivl, om jeg skal tage fat i pikken, og så kører hånden op og ned, altså sådan at det er forhuden som kører op og ned. Eller om jeg bare skal tage rundt om pikken, og fører min hånd op og ned, uden at forhuden kører med, så det kun er min hånd der er i bevægelse.

Svar:
Hej pige, 17 år,
Selvfølgelig kan vi hjælpe dig, lad os springe ud i det. Det der stimuleres ved et handjob, er selve pikhovedet. Tænk på det som en slags mandlig klitoris. Ikke helt så følsom, men noget af det mest følsomme vi har. Derfor kan det gøre ondt at røre direkte på pikhovedet (uden glidecreme).
Mit råd er derfor at gå efter at få forhuden trukket med frem og tilbage, men ikke for langt tilbage, da det også gør pisse ondt. Men prøv dig lidt frem, og er du i tvivl, så spørg ham du er sammen med. Det kan aldrig skade.
Jeg håber det hjalp, ellers er du velkommen til at skrive herind igen.
Med venlig hilsen
-Sune