Handjob
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej voksne! Jeg har givet mit kæreste et handjob det tog måske 5 min før han kom er det kort eller lang tid jeg er jo ret ung og ny med sådan nogen ting men turde ikke spørger min mor. Kh LIne

Svar:
Hej Line
Tak for dit spørgsmål – Jeg kan godt forstå, at du er nysgerrig efter at vide, om 5 minutter er kort eller lang tid, men det er faktisk lidt svært at sætte en tid på hvad der er ”normal”.
Det kan variere fra person til person, men det kan også variere meget fra gang til gang hos den samme person. Du vil måske opdage, at det tager kortere tid eller længere tid næste gang, du giver ham et handjob, og så er det også helt normalt.
Håber, at du kunne bruge svaret.
Mvh Anne