Handjob
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej brevkasse, jeg er 15 år gammel og har først lige fået mit første handjob af min "kæreste" hvis hun stadig er det, fordi vi lå hjemme hos mig and snavede også åbende hun mine buksker og tog det hele af og begyndte at køre hende hånde frem og tilbage, det var virkelig dejlig og hun sagde jeg bare skulle sige stop , så vi lå og hyggede os hele natten inde i min seng. Så fik jeg taget noget tøj af hende og jeg havde aldrig nogensinde fået lov til så meget af hende også tænkte vi at jeg nok lige skulle tage et kondom på og det gjorde jeg, også gik vi over og kyssede og tog på hende .. Der skete dog igen ting den nat så natten efter spurgte jeg om hun ville sove sammen igen og hun kom hjem og der snavsede vi helt vildt og jeg tog på hende over det hele også fik jeg hendes undertøj af også beegyndte vi at have sex, og ingen af os havde prøvet det før og vi kyssede også imens vi gjorde det og hun sagde ikke stop .. Og dagen efter vi havde haft sex tingede jeg til hendes telefon men den sagde numre ikke var her mere , også fik jeg en virklig dårlig besked fra nummer jeg ikke kendte men så , så jeg hendes navn til sidst , og det var om St jeg var ulækker og mærkelig og jeg var slet ikke GPS til noget som helst , og at jeg bare skulle dø .. Og nu kan jeg nyde min sommerferie uden at tænke på hende og den bedste nat sammen med hende og jeg er stadig vild med hende , men det er hun vist ikke med mig , jeg er bare den dårligste kæreste nogensinde!!:( og nu har jeg slet ikke lyst til noget dom helst sexuelt .. Kun hvis det var med hende og ellers giver jeg mig selv en hånd men hun er hele tiden i mine tanker . Og jeg ved ikke hvad jeg skal svare på den besked for jeg blev virkelig ked af det da jeg så den og fik ondt i min mave som om jeg skylle kaste op og jeg kunne mærke og jeg var lige ved at græde for jeg var vildt stolt over at hun ville have sex mord mig selv om hun nok slet ikke ville .. <\3 så hvad kan jeg gøre?:/ Fra: den dårligste kæreste nogensinde!

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål til vores brevkasse.
Allerførst vil jeg sige til dig at jeg godt kan forstå du er stolt over din første gang du har haft sex. Det lyder som om det var dejligt, I var begge tændte og havde lyst til at gå hele vejen nummer to dag. Godt I var fornuftige og brugte kondom. Jeg forstår også godt at du har hende i dine tanker hele tiden, også selvom hun ikke har været så sød ved dig. Det er ikke pænt af hende at sende sms med de ord om dig. Nogen gange kan man godt lide en person, selvom de ikke har være søde mod en, så mit råd til dig, om hvad du kan svare på sms er:
Fortæl hende at hun sårede dig og at du havde en god oplevelse med det der skete, at du undrer dig over hendes opførsel. Jeg synes at det allervigtigste er, at du er ærlig overfor dig selv og de følelser det har givet dig. Måske vil hun gerne snakke med dig om det der er sket og hvorfor hun reagerede som hun gjorde. Hvis hun ikke vil det, så hold fast i, at du har gjort det bedste du kunne og at hun har skrevet den sms fordi der er noget hun selv synes er svært og så er det gået ud over dig.
På mig lyder det ikke som du er den dårligste kæreste nogensinde. Det lyder faktisk til at du er en rigtig god kæreste og ikke har gjort noget galt. Det lyder mere som om din kæreste er blevet meget usikker på det der er sket og måske har svært ved det her med at have haft sex for første gang.
Det er helt ok at du er ked af det hun skrev til dig, det er ikke fair at hun skriver det til dig.
Til sidst synes jeg også det er en vigtigt at du får snakket med din mor og far om det her, fordi jeg synes du har brug for at have nogle voksne omkring dig som kan hjælpe dig i det her.
Med sommervarme hilsner
Mette