handjob
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej (: Jeg har lige et spørgsmål: Jeg har givet min kæreste handjob et par gange, og det ender tit med at han får udløsning, men jeg ved ikke om jeg skal stoppe når han får udløsning eller om jeg skal fortsætte? Hvad er mest behageligt for ham? (Jeg ved godt, at det nok er bedst at spørge ham, men håber at i kan give mig svar alligevel) Hilsen Sarah

Svar:
Hej Sarah.
Jeg kan godt forstå, hvis det kan være svært at vide hvordan du skal gøre med det her med handjobs. Men som du også selv skriver, så vil det bedste være at spørge din kæreste. Vi er jo alle forskelllige, så derfor vil det også være naturligt, at vi kan lide noget forskelligt i forbindelse med sex.
Når en mand eller dreng får udløsning, så betyder det som regel også, at han får en orgasme og så er det ikke altid rart, hvis du bliver ved med at 'rykke i dilleren'. Du kan derimod prøve at gøre det langsommere - måske meget langsomt, og så stoppe efter et par minutter, eller når han siger til. Det bedste vil som sagt være at du spørger din kæreste, hvad han synes er dejligt.
Jeg håber du kan  bruge mit svar :)
Venlig Hilsen Mie