han kommer ikke :s
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
kære cyberhus jeg skriver fordi jeg er frusteret og ikke har nogen andre at snakke med dette om,, jeg har en dejlig kæreste som jeg har været sammen med i lidt over en måned nu. Vi har det rigtig godt sammen synes jeg. Problemet er vores sex liv. Det fungere bare ikke. for det første så kan han tænde mig rigtig meget men det falder bare fordi han aldrig rør ved min klitoris og det irretere mig rigtig meget. Når vi så har sex så kommer han bare aldrig!! jeg ved bare ik hvad jeg skal gøre. Vi skifter stilling og det går ret hurtigt i lang tid men det virker bare ikke. de andre jeg har været sammen med kommer normalt når vi gør det samme som mig og min kæreste har gjort. Har kun prøvet at få ham til at komme en gang ved et handjob og det virker heller ik længere nu gør han det selv færdigt når vi er ssammen og jeg føler mig som den dårligste kæreste ever!! nogengange når vi har se så ligger jeg bare og føler mig lidt tom og tænker om det ik snart er overstået.. det er da ik normalt? hvad skal jeg gøre :( :(

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå du kan føle dig frustreret over situationen og det er godt du skriver herind, da du føler du ikke kan snakke med andre om det. Det kan jo være lidt svært at snakke om. Jeg vil gerne prøve at svare dig.
For det første er det helt normalt at føle sig frustreret og tænke at man gør noget galt, når det ikke fungerer seksuelt og ens kæreste ikke kommer. Det er en naturlig følelse og det gælder både for drenge og piger. Men det bør ikke være sådan at når i har sex, så vil du bare have det overstået og du føler dig tom.
Jeg kan ikke fortælle hvordan det kan være din kæreste ikke kommer. Men det kan måske have noget at gøre med at i kun har været kærester i en måned, måske har i brug for en tryghed mellem jer. Man kan måske føle sig usikker på om man gør det rigtige eller måske føle sig presset. Jeg synes i skal snakke om det - og jeg synes også du skal fortælle ham hvad du kan lide og hvad du synes der er frækt i sengen. Det kan jo være han ikke ved hvordan han skal røre eller kæle for din klitoris. Du kan fortælle ham eller vise ham hvordan du kan lide det og så spørge hvad han kan lide. På den måde kan i prøve jer frem og så kan det være i begge kommer eller bare nyder hinanden.
Sex er meget intimt og for nogen drenge og piger kan der være brug for en masse tillid og tryghed før sex føles rart.
Jeg synes det er rigtig trist at du føler dig som en dårlig kæreste - det tror jeg slet ikke du er. Det virker som om du prøver at være en god kæreste, som bare gerne vil have at i har det fedt sammen på alle punkter. Derfor bliver du også nødt til at snakke med din kæreste og fortælle hvad du tænker omkring sex og det at han ikke kommer. Nogengange kan det være lettest bare at sige det ligeud - det kan måske være på et tidspunkt hvor i ligger tæt og snakker, så spørg ind til det. Fortæl at du har gjort dig nogle tanker omkring det og du gerne vil vide om der er noget du kan gøre, for at han kommer. Spørge hvad han kan lide - så kan du også fortælle hvad du kan lide. Så kan i måske prøve jer lidt frem imens i nu snakker om det.
Jeg håber det lykkedes for dig/jer.
Mange hilsner Bibi