han kommer ikke
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
kære cyberhus jeg er en pige på 18 år som har fået noget sammen med en dreng på 17 og vi har så knaldet 3 gange nu og det er super dejligt men problemet er at jeg ikke kan få ham til at komme han onanere altid efter vi har knaldet i et stykke tid og selvom vi gør det i lang tid i forskellige stillinger kommr han ikke, han siger det er meget svært for ham, men det tager 2 min når han gør det selv er det noget jeg kan arbejde på at få ham til? vil rigtig gerne det skal være godt for ham også de andre jeg har været sammen med har ik haft noget problem med at komme efter 5 min :s så jeg synes det er underligt han ikke kan når vi ligger og gør det i lang tid og han kommer helt op hver gang??

Svar:
Hej
Det lyder da helt fantastisk at I er kommet igang med jeres sexliv, så jeg synes det er godt at du skriver til Cyberhus for at finde svar.
Nu er det sådan at alle drenge/mænd er forskellige, og min første tanke er at det er helt normal for en dreng på 17 år at han kan have svært ved at komme. Det kan skyldes at hans sexliv lige er startet og så skal han jo lige lære sin krop at kende. Sex er ligesom at lære at køre cykel. Det kan være lidt svært i starten, men med øvelse bliver han mere og mere sikker på sin krop.
En anden ting kunne være at han måske er lidt nervøs og spænder i kroppen, måske fordi han gerne vil gøre det helt rigtige så det føles godt for dig. Måske fokusere han kun på dig og glemmer lidt sig selv, og så kan det først være rigtigt svært at komme. Det kan være årsagen til at han "venter" med at komme til han tror at du er blevet tilfredsstillet.
Det kan skyldes mange forskellige ting og jeg synes at din indstilling er den helt rigtige til jeres sexliv, altså at du vil have at det også er godt for ham. Jeg tror at det bedste du kan gøre er at snakke med ham om det, fordi det kan godt løsne meget op, når man får snakket om det og så kan det være, at I sammen kan finde nogle små ting som gør det ednnu dejligere for Jer.
Alting tager tid og I skal jo også lige have tid til at lære hinanden ordentlig at kende.
Så giv jer selv tid, og giv hinanden tid, til at I kan udvikle jer sammen.
Jeg håber at du kan bruge mit svar og at I får et dejligt sexliv sammen.
Mvh
Casper