Han kan ikke komme!
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej :-) Når jeg er sammen med min "fyr" kan jeg ikke få ham til at komme. Han får hurtigt stiv pik men når jeg giver ham handjob kan han ikke komme. Han siger at jeg gør det fint nok, men ved ikke om det bare er noget han siger for at være sød. Jeg køre bare min hånd fra toppen og ned til midten af hans pik, op og ned. Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert:( og når jeg giver ham blowjob er det det samme problem og det ender altid med at han stopper mig. Jeg tror det er fordi jeg ikke gør det hurtigt nok, men jeg kan bare ikke gøre det hurtigere. Har set ham onanere selv og der gør han det meget hurtigere end mig. Hvordan skal jeg få ham til at komme, det er begyndt at blive lidt akavet?? knus m s

Svar:
Hej med dig M S
Jeg håber, at kunne hjælpe dig, så du ikke føler det er akavet længere og først og fremmest vil jeg berolige dig med, at det ikke altid er let, at få en dreng til og komme ved onani eller oralsex. Så det behøver ikke og have noget, at gøre med du ikke gør det ordentligt.
Men jeg vil gerne komme med nogle metoder, der måske kan hjælpe dig til, at få ham til og komme. Du skal dog vide, at selvom han ikke for udløsning, så kan han stadig godt nyde det du gør, rigtig meget.
Det bedste du kan gøre er, at lytte til ham når du laver noget. Først og fremmest til hans åndedræt eller hvis han stønner lidt. Så kan du hører hvornår, du gør noget der er ekstra godt og gøre det noget mere. Du skal dog vide, at for meget af de samme bevægelser, kan gøre det lidt kedeligt så han mister gejsten lidt. Så det er altid godt at lave lidt variation, f.eks. i hastighed, eller lignende. Noget andet du skal gøre er, at øve dig på ham, ved at snakke med ham om hvilke af de ting han godt kan lide og hvad han tænder på.
Jeg har også fundet frem til nogle link, som kan give dig masser af inspiration til onani og blowjob. Dette link er et slags start kit, til hvordan du onanere på en dreng og dette link er til noget om blowjob, hvor du kan trykke lidt rundt på siden og læse metoder til det. Men også læse erfaringer fra andre, eller råd fra en sexolog.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw