Han er erfaren, det er jeg ikke
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Jeg har lige fået den her kæreste, jeg elsker ham virkelig, han er bare perfekt, og har kendt ham længe, så ved han er en virkelig god person. Han har bare aldrig haft en kæreste, men han har været i seng med rigtig mange piger og med håndjern og bind for øjnene og alt det der. Det skal også siges at han er 3 år ældre end mig. Jeg har haft 2 kærester, men ikke haft ex med nogen af dem. Jeg tænker bare at han nok keder sig ret hurtigt. Og jeg elsker ham virkelig højt og ved han er ligeglad, men ´tror ikke han forstår at han skal starte helt forfra med alt, og at han kommer til at kede sig. Jeg vil rigtig gerne ha sex med ham, men ville spørge om i har en ide til hvordan vi kan starte sådan at han stadig syntes det er frækt og godt men også er i mit tempo. Forskellige stillinger?
Blowjobs og handjobs og at få finger og blive slikket af ham, intet problem der! Det er bare sex..

Svar:
Hej med dig!
Tillykke med din nye kæreste! Det lyder til, at I holder rigtig meget af hinanden og det er skønt at høre.
Jeg kan godt forstå, at du er bekymret for om han vil komme til at kede sig fordi at I ikke har prøvet de samme ting, men jeg tror du skal tro på ham, når han siger, at han ikke har noget imod det. Sex kan være rigtig spændende og dejligt selvom det ikke er helt vildt eller selvom der ikke er håndjern og bind for øjnene med i det.
Der er faktisk mange, både piger og drenge, der synes sex er bedre og mere spændende når det er med en de holder af. Og det lyder til at han holder rigtig meget af dig! Så måske handler det ikke så meget om hvor vildt og hvor meget, men mere om med hvem? Jeg ved godt det ikke er sådan alle har det, men jeg synes det lyder til at han holder meget af dig og at han ikke er bekymret for, at det skal blive kedeligt.
I forhold til ideer til hvordan I starter, så tror jeg det bedste råd jeg kan give er, at du mærker efter hvad du har lyst til. Husk på at I ikke behøver starte med det helt vilde på en gang og at I kan prøve flere og flere ting hen ad vejen. Det er spændende at udforske hinanden og lærer hinanden at kende, og det tror jeg også I vil opleve, at det er. For de fleste er sex ikke særligt godt hvis det ikke er noget man har lyst til eller hvis man er for bekymret for det, fordi man så ikke har det godt mens man gør det. Jeg tror I vil synes det er spændende hvis I begge har lyst (som det lyder til I har) og hvis I begge er trygge ved det og hinanden.
Den bedste måde at finde ud af hvad der fungere er ganske enkelt at prøve det. Det kan komme helt af sig selv mens I er igang eller måske er det noget I har tænkt og snakket om som I afprøver.
Det kan være en god ide at snakke sammen om de tanker, der fylder hos jer i forhold til sex.  Det kan være rigtig svært at skulle snakke om sex fordi det er så intimt og især når det også er ukendt og nyt. Jeg tror, at det ville give dig ro at vide, at han ved alle de ting du tænker på i forhold til det. Måske han kan berolige dig lidt? Det lyder til, at I allerede har snakket lidt om det og det synes jeg er rigtig godt!
Jeg er helt sikker på, at I nok skal finde ud af det uden at nogen af jer keder jer eller synes det bliver for meget! Husk også at det er rigtig spændende og dejligt at det sker med en du holder så meget af! Jeg vil ønske jer det allerbedste!
Med venlig hilsen Astrid