haj jag er 11år.
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Håper i hår det got ale samen.
jeg elsker min lille 5cm., lange orm min kæreste suter den af på mai 24/6
frdi den siste tine sovr vi.
jag tender po bois med rødt hår, de kilder i diler dolleren.
her for leden var mag og min væn torben i bad  æfter idret, vi var alene og kggede på hnanden, og udforceskede hlnanden.
han rørte meget ved lille jens (jens aka big fat penis)
Hvad jeg med min kæreste som akke ved at mig und torben
hår veret summen. HJEEEEEEEEELP

Svar:
Hej med dig.
Jeg kan godt forstå, du skriver herind med dit spørgsmål. Det lyder til, at oplevelsen fylder meget for dig, og jeg kan godt forstå, du ikke ved, hvad du skal gøre, nu hvor du har været sammen med en anden end din kæreste.
Når man har en kæreste, er det selvfølgelig vigtigt, at man som hovedregel kun er sammen med ham eller hende. Tit bliver man kærester, fordi man kun har lyst til at være sammen med hinanden. Det sker dog ind imellem, at den ene kommer til at være sammen med en anden end kæresten, og når sådan noget sker, er der nogle ting, man bør tænke over. Jeg vil prøve at beskrive de ting for dig herunder:
1)
Først er det en god idé at finde ud af, om man vil fortælle kæresten om det. Hvis man vælger at være ærlig og fortælle det, skal man være forberedt på, at kæresten nok bliver ked af det eller sur. Man skal også være klar til at forklare, hvorfor det skete, selvom det kan være svært. Hvis man vælger at holde det for sig selv, skal man til gengæld være opmærksom på, at man holder noget skjult for sin kæreste. Det kan være hårdt at gå med sådan noget, og man risikerer også, at kæresten en dag opdager det og bliver meget såret og ked af det. Det er svært at sige, om man skal gøre det ene eller det andet. Det vigtigste er, at man får tænkt det godt igennem og vælger at gøre det, man har det bedst med. Både på kort og lang sigt.
2)
En anden ting, du bør tænke over, er, hvorfor du kom til at være sammen med en anden. Nogle gange sker sådan noget helt uventet og pludseligt, mens man andre gange kan have gået og haft lyst til det i længere tid. Ved at få tænkt igennem, hvorfor det skete for netop dig, kan det være, der går nogle ting op for dig. Måske finder du ud af, at du gjorde det, fordi du ikke er helt tilfreds med det forhold, du er i nu? Nogle gange kan utroskab bevise for en, at man ikke bør blive i sit forhold.
Jeg håber, du finder ud af, hvad du vil gøre.
Vh. Matilde