Hård sex uden forspil.
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Kære Cyperhus. Jeg har en kæreste på 16, ligesom mig. Når vi har samleje, har vi aldrig forspil. Jeg elsker at have forspil, men det gør han ikke istedet vælger han at tage et kondom på og bare flænse tøjet af os begge. Det bryder jeg mig ikke om, og han begynder bare. Jeg kan ikke engang sige han skal stoppe fordi han sætter en hånd foran min mund, nogle gange stikker han hele hånden i munden på mig. Jeg kan ikke tale. Når jeg endelig får fjernet hans hånd, begynder han ligeså stille at klemme sin hånd om min hals. I få sekunder kan jeg ikke trække vejret. Men så fjerner han sin hånd igen. Han vender og drejer mig som han vil og spørger slet ikke mig om noget. Han stopper med det samme når han kommer. Nogle gange skriver han til mig at han kommer forbi. Og så begynder det igen. Jeg elsker ham virkelig højt, og vil ikke miste ham, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Hvad er det han tænder på? Er han virkelig forelsket? Eller vil han bare have sex. Kære Cyberhus, hjælp mig. - Den misbrugte pige?

Svar:
Normal.dotm
0
1
266
1519
Aalborg
12
3
1865
12.0
0
false
18 pt
0
false
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Hej med dig,
Jeg kan godt forstå, at du er meget fortvivlet, og det, du skriver, er faktisk ret alvorligt!
Det er slet slet ikke okay, at din kæreste gør noget, du ikke har lyst til, og det lyder meget voldsomt og krænkende, at han holder dig for munden og omkring halsen, så du ikke kan trække vejret!
Du spørger konkret, om han er forelsket i dig, eller om han bare vil have sex, og det er svært at svare på, men han respekterer i hvert fald overhovedet ikke dine grænser, og det er ikke okay! Det er meget vigtigt, at i begge er enige om, hvordan jeres sex skal foregå, så ingen gør noget, de ikke har lyst til. Har du prøvet at tale med ham om, hvordan du føler, og at du synes, det er meget ubehageligt? Det er meget vigtigt, at han får at vide, at det er forkert, det han gør, når du ikke har lyst til det.
Hvis forholdet bliver ved på den måde, så synes jeg du skal overveje, om det er et forhold, du kan og vil blive ved med at være i. Hvis du direkte har sagt til ham, at du ikke har lyst til den form for sex, og han alligevel tvinger dig til det, er det faktisk vold, og så kan han meldes til politiet for det.
Du skal ikke være i et forhold, hvor du bliver udsat for noget, der er ubehageligt og overskrider dine grænser, fordi du er bange for at miste din kæreste. Det er ham, der gør noget forkert og ikke dig! Du siger, at du ikke har haft mulighed for at sige stop, fordi han holder dig for munden. Jeg synes du skal prøve at tage en snak med ham på et tidspunkt, inden han begynder at ville have sex og forklare ham, at du ikke synes det er rart, når han er voldsom overfor dig, og det faktisk er meget ubehageligt og krækende (og ulovligt).
Jeg håber, at det kunne hjælpe dig bare lidt på vej, og ellers skriver du selvfølgelig bare herind igen! Husk, at det er vigtigt, at det ikke fortsætter på den måde. Sex skal være noget rart og dejligt i et forhold, og det er ALDRIG okay, at det er ubehageligt, som du skriver.
De bedste hilsner
Anne