Hår på pikken

brevkassespørgsmål

Hår på pikken

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 9 år 4 måneder siden

Hej

Hvordan finder jeg ud af i'm hun er til hår på pikken?

Svar:

Hej med dig

Det kan være meget forskelligt om piger er til hår på kønsorganer eller om der skal være barberet/trimmet.

Den direkte måde hvorpå du kan finde ud af det på, er ved at spørge hende. Det kan selvfølgelig være grænseoverskridende, fordi det er et intimt emne.

Hvis du ikke vil spørge hende direkte kan det være at I under en samtale, på en alle anden måde, kommer omkring emnet hvorefter du kan få en fornemmelse af hvad hun tænder på. Det kan f.eks. være ved at snakke om modeblade, hvor du måske har lagt mærke til at flere og flere mænd har trimmet håret under armene, og gerne vil høre hvad hun syntes om det. Det kan måske give en ide om hvad hun tænder på.

Det kan også være at du ikke behøver at tage stilling til det, før det er aktuelt. Nu ved jeg ikke om det er en kæreste eller intim veninde du hentyder til. Men hvis I laver noget intimt sammen, kan det være at hun selv bringer det på banen, hvis hun ikke tænder på kønsbehåring. Så kan du efterfølgende gøre noget ved det, hvis du føler for det.

Håber du kan bruge mine svar, ellers er du meget velkommen til at skrive igen i brevkassen eller på vores chat.

Hilsen Ditte LK