Hår?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Heeey allesammen. Mit spørgsmål idag er om hår.. Ikke mine egne hår men andres. Pigers. Er det normalt at jeg.. Ikke væmmes men at det er turn off hvis piger har hår under armene, eller dernede :? Altså nu snakker jeg om at pigerne jeg har været sammen med har hår under armene så det basker. Men når de ikke har barberet sig i nogle få dage og hårene gror. Altså bare kropshår generelt.. Selv er jeg lyst håret og har ikke særlig meget hår på kroppen i forvejen, så kan det være fordi jeg ikke selv er særlig behåret? Er det bare et spørgsmål om hvad man tænder på?

Svar:
Hej med dig.
Det er ganske almindeligt, at drenge/mænd foretrækker at piger/kvinder fjerner deres kropshår under armene og mellem benene. Nogle af de drenge/mænd mister selve lysten til at være sammen med pigen/kvinden, mens andre sagtens kan tænde på pigen/kvinden, selvom de synes at det er pænest og frækkest hvis de havde fjernet deres hår under armene og deres kønsbehåring. Så er der andre drenge/mænd, som synes det er pænt og frækt hvis kvinderne har hår under armene eller har beholdt deres kønsbehåring.
Jeg ville ikke kunne sige med sikkerhed, hvad der gør, at du har det sådan med kropsbehåring. Det kan sagtens handle om, din egen lyse kropsbehåring og at du ikke er vant til kropsbehåring på dig selv og pigerne. Det kan også være, at du er påvirket af tidens trend, som er at piger/kvinder, skal være barberet under armene og mellem benene. Det kan også bare handle om, at det er det du tænder på.
Men lige meget hvad det er der gør det, så er du ikke alene om, at have det som du har det.
Venlig hilsen Lisa.