gør ondt

brevkassespørgsmål

gør ondt

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Jeg ved ikke hvorfor men når jeg onanere og næsten skal komme bliver min pik helt hård og føltes mærkligt og kan godt gå lidt ondt. Hvad er det der gør det

Svar:

Hejsa

Jeg tror måske jeg ved hvad det kunne være, så her har du lige et par tanker.

Det du oplever kunne være en helt normal orgasme, og en orgasme er en forkortelse af Organisme Spasme. Det betyder at lige inden du kommer, vil noget blod blive sendt ned i pikken, skabe en spændning og en udløsning vil finde sted. Pikken skal nemlig bruge blodet og spændningen til at skabe trykket til selve udløsningen.

En anden ting kunne være at du er 13 år og måske ikke har onaneret så længe, og måske er du igang med at lære hvad du og din pik kan lide. Du har lige en alder hvor din pik er ekstra følsom, så prøv eventuelt at være lidt mere blid når du onanere. En anden vigtig ting er at holde sig ren. Det vil sige at det er en god ide at vaske sin pik efter onani, så der ikke kan sidde bakterier på den. Det kan nemlig også medfører irritation og hævelse.

Hvis det fortsætter med at gøre ondt, så kan din læge kigge på det, og komme med et rigtig læge-svar.

Mvh

Casper