Guy problem
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej jeg ved ikk om det er her dette
spørgsmål skal være.
Jeg kan godt lide denne her dreng i min klasse og
Han ved jeg har fået mens,
men jeg tror han er en fuckboy og jeg har
kysset/snavet ham. Men han har og's skrevet
med min bedste veninde.
Men en dag mødtes vi og han tvang mig til at
sut han's pik, og så sagde hvis mig din røv
jeg blev ved med at sige nej, men så rev han
mine bukser ned og underbukser ned.
Mig jeg trak dem og men han holdte dem nede
og så kneppede ham mig analt. Jeg stoppede det.
(Heldigvis) og det værste af alt han brugte ikke kondom
og jeg ved ikk helt om han ramte mig i skeden
men hvis der kom sperm. Ku jeg så godt være gravid.
Selvom det kun var i 10 sekunder.
kan det så godt være at jeg er blevet gravid?
hilsen den pige der aldrig blir sig selv igen

Svar:
Kære du.
Det lyder som en rigtig voldsom oplevelse, som du har været ude for, og jeg vil gerne understrege, at det ikke er i orden det han gjorde ved dig. Det er aldrig i orden at tvinge nogen til at gøre noget, som de ikke har lyst til! Jeg synes at det er rigtig flot af dig at du fik stoppet det og at du sagde nej. Selvom han ikke respekterede det, så fik du fortalt ham hvor din grænse er, og det er ikke din skyld, at han ikke respekterede det. Han lyder ikke som en særlig god fyr, og selvom det lyder til, at du godt kan lide ham, så tænker jeg ikke, at det på nogen måde er i orden det han har gjort ved dig. Og som du selv skriver, så er han nok ikke interesseret i andet end sex, og du fortjener at være sammen med en, som vil dig det bedste, og som vil være sammen med dig pga dig og ikke sex.
For at svare på dit spørgsmål, om du kan være blevet gravid, så vil jeg mene at det er meget usandsynligt, for ikke at sige, at jeg er ret sikker på, at du ikke er gravid, da han ikke fik udløsning i din skede, og det lyder også til, at du er usikker på, om han overhovedet fik udløsning. Hvis du vil være helt sikker på, at du ikke er gravid, så kan du tage en graviditetstest, som du kan købe på apoteket, i matas eller i et supermarked.
Jeg tænker på, om du har fortalt nogen om den her episode? Det må være svært at gå med selv, og jeg kan godt forstå, at du føler, at du ikke kan blive dig selv igen. Jeg ved at andre piger, der har været ude for det samme som dig, også kan have det på samme måde, men jeg kan fortælle dig, at det ofte bliver bedre med tiden, men det kan som regel hjælpe at fortælle det til nogen. Måske du har en voksen tæt på dig, som du stoler på? Det kan være dine forældre, et andet familiemedlem, en lærer eller måske en venindes mor? Du skriver også, at du går i klasse med ham, og det må ikke være rart at skulle se ham hver dag. Det er derfor helt naturligt, hvis du oplever at blive meget ked af det eller utilpas når du ser ham, for det kan være hårdt at være omkring en person, der har voldt en skade på den måde. Jeg tænker, at det er vigtigt at du lytter til dig selv og prøver at gøre det du har brug for, fx hvis du har brug for ikke at være i nærheden af ham i frikvartererne, at du så kan gå væk fra ham. Hvis du har en god veninde i din klasse, måske din bedste veninde?, og du har mod på det, så kan du fortælle hende om hvad der er sket, så du kan snakke med hende, hvis du bliver ked af det.
Jeg håber, at du kan bruge mit svar. Husk du altid er velkommen til at kontakte os igen enten her eller i vores 1-1 chat, hvis du har brug for at snakke mere om det.
Mange hilsner
Pernille