Gulerød i røven
brevkassespørgsmål af
Anonym
20 år
Hej - jeg har leget med en gulerod - i røven. Nu er den smuttet helt ind og jeg kan kun lige nå den med en fingerspids. Har forsøgt at "skide" den ud - uden held. Sprøgsmål (haster..... ) - går den i opløsning, f.eks. i løbet af et par dage.

Svar:
Hej
Nej, den går ikke i opløsning og det kan også være at den ikke kommer ud af sig selv. Derfor er det vigtigt at du går til din læge eller tager på skadestuen, for at få hjælp til at få den ud. Det kan godt føles en lille smule pinligt at skulle det, men læger har set det meste før og deres job er at hjælpe.
Hvis du en anden gang får lyst til at eksperimentere med ting i numsen, er det for det første en god ide at have et kondom omkring. Gulerødder og andre spiseige ting er nemlig fyldt med bakterier som ikke er så gode at få op i numsen. Derudover er det vigtigt at man har noget at holde fast i, for at undgå at det smutter op som du har oplevet. Jeg synes du skal overveje at bruge sexlegetøj som er lavet til analsex, de har nemlig den helt rette udformning.
Jeg håber du finder en løsning,
Venlig hilsen Marianne