grim lugt
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej Jeg og min kærste havde sex for et par dage siden... efter vi var blevet færdig sagde han til mig at jeg lugtede grimt forneden og at jeg skulle gør noget ved det fordi at det ikke var sæligt godt for mig hvis jeg blev ved med at lugte forneden... hvad kan det skyldes? Burde jeg gå til lægen? Og hvad skal jeg gør, så jeg ik lugter mere forneden? håber i svare tilbage hurtigst muligt Mvh. Anonym

Svar:
Hej pige, 17 år
Tak for dit spørgsmål!
Din kæreste har ret i at det ikke er så godt hvis man lugter grimt for neden. Det er ikke sådan at det slet ikke skal lugte, men det skal helst ikke lugte grimt, bare lidt syrligt.
Hvis man lugter for neden, for eksempel lidt fiske-agtigt, så kan det være tegn på en eller anden for form sygdom eller ubalance. De fleste gange er det bare svamp som kan behandles nemt med en stikpille og en creme, men ind i mellem er det noget lidt mere alvorligt.
Jeg synes derfor du skal gå til din læge så I kan finde ud af om der er noget der skal behandles.
Jeg håber du kan bruge mit svar, ellers må du meget gerne skrive igen.
De bedste hilsener,
Henriette.