Grillfest eller ej.....
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hejsa Cyperhus. Jeg vil bare lige hører jeres mening om jeg skulle tage til en grillfest, hvor der kommer en pige jeg har haft noget flirteri/kysseri kørende med, vi er ikke venner mere og vi snakker ikke sammen mere, men jeg vil helt vildt gerne med, så vil bare lige hører jeres mening om hvad jeg skal gøre og hvorfor? Mvh. Den forvirret dreng, der vil med til grillfest.

Svar:
Hej med dig
Hvis du vildt gerne, vil med til den grillfest, så syntes jeg du skal tage med. Jeg kan godt forstå du kan være forvirret, nu når hende pigen kommer som du ikke længere er venner med.
Men bare fordi i begge er til festen, behøver i jo ikke, at snakke sammen. I kan jo hygge jer til festen, hver for sig, så i begge to kan have en god aften.
Hvis du stadig er meget forvirret, kan det måske hjælpe dig, at snakke med hende inden festen. Om hvad i kan gøre for, at i kan være på et venneplan, hvor i kan gå til de samme fester, uden problemer.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw