Gravid kæreste.
brevkassespørgsmål af
Anonym
21 år
Hejsa. Jeg har den her dejlige kæreste som nu er gravid, pg har været det i en 5 snart 6 måneder. Vi har sammen skrevet til en anden brevkasse om sundhed omkring babyen, fordi vi glemte at spørger lægerne om alle vores 1000 spørgsmål, for at være 100% klar. Nu skriver jeg så alene, fordi jeg er nervøs for at have sex med hende, jeg elsker hende meget, men er bange for om det er skadeligt for babyen? Og hende humør skifter jo meget så jeg ved ikke heæt hvor meget sex hun er inde for, selvom hun siger hun meget gerne vil, jeg længes meget efter det, så burde jeg prøve? Har tænkt over om der er en anden måde en de normal hvor manden er oven på kvinden, eller cow girl fordi jeg vil få hendes marve i hovedet hvis vi laver cow girl, vil helst ikke være oppe på hendes marve , og vil helst heller ikke have at hun krummer sig alt for meget sammen når babyen er der inde. Så er der en anden måde hvor det ikke kræver så meget for hende? Og hvor jeg er kommer til at lægge aæt min vægt på hende? For jeg vejer 83 kg, er ikke tyk, men har muskler som vejer, og vil jo helst ikke putte det hele på sådan en lille en ..

Svar:
Hejsa :D
Tillykke med graviditeten. Der er ganske mange spørgsmål under en graviditet, og bekymringer omkring sex er et ofte stillet. Først og fremmest vil jeg forsikre dig om at det på ingen måde er skadeligt for barnet, at i har sex. Der behøver du  ikke at være nervøs for.
Humørsvingningerne kan både betyde at, at lysten forsvinder, men omvendt også i nogle perioder betyde at kvinden har vildt meget lyst. Jeg synes nu at du skal give det et forsøg. Det værste der kan ske er jo et nej, og så må man prøve igen senere. Så længe du har lyst og hun giver udtryk for at hun også har, så er det bare med at klø på :)
I forhold til stillinger, ville jeg mene at det burde kunne lade sig gøre, at hun sidder oven på dig. I kunne også ligge i ske og have sex, det er en rigtig god stilling, hvor hun ikke skal bruge for mange krafter. Der findes mange stillinger der ville fungere, i er bare nød til at eksperimentere, hvilket jo også er meget sjovt :)
Du kan også læse mere her
Mange sommer hilsner og lykønskninger
Mikkel :D