Gravid af sperm finger
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej igen. det er mig der skrev det tidligere "brev" om om man kunne blive gravid hvis ens kæreste havde en lille smule præsperm på fingeren, og så gav pigen finger.
Jeg spurgte inde på en anden hjemmeside, og der fik jeg dette svar fra én; Hahahha nej du er 100% IKKE GRAVID! 1. Saed doer efter 1 time naar det er kommet ud af tissemanden. Og 40min hvis det er koldere end 30 grader indenfor. 2. Der skal MEGET mere saed til at goere dig gravid. 3. Der er en grund til hans tissemand sproegter saeden ud. Det er fordi det skal meget laengere op end hans tissemand kan naa. Saa, hans finger kommer ikke engang 1/3 op i dig. 4. Chancen er paa 0% :D Saa, du er ikke gravid. og der var også en anden der skrev at sæde skulel 20cm op for at kunne gøre gravid. en 3. sagde at sæde "døde" når den kom ud i luften, men der var også en der sagde at sæde sagtens kunne klare "turen" op og gøre gravid! hvad skal jeg tro på?!
for at klargøre 100% hva' der skete med mig og min kæreste, vil jeg lige skrive det helt præcist; vi lå og kælede helt nøgne, og jeg gav ham handjob og blowjob. han kom IKKE, men jeg tror der kom noget præsperm da jeg blowede, for det fik jeg i munden. på et tidspunkt rørte han sig selv kort på pungen (mere rørte han egentlig ikke sig selv) og ca. måske et kvarter efter gav han mig finger! kan jeg være blevet gravid af det?
jeg er meget bange, for det var 12 dage efter min sidste mens. og der har jeg læst at det er allernemmest at blive gravid! jeg har fået så mange forskellige svar, vil du ikke nok give mig et præcist og korrekt svar? jeg er meget bange, og har hele tiden ondt i maven fordi jeg er så bekymret... knus&kram fra den bekymrede! (ps, tusind tak for de andre svar i har givet på mine andre "breve", de har hjulpet mig meget!!)

Svar:
Hej med dig. Jeg er glad for du skriver herind igen. Det er godt du bliver ved med at søge et svar.
Jeg kan godt forstå du bliver forvirret af alle de svar! Jeg har svaret på et spørgsmål tidligere der hedder "kan jeg være blevet gravid". Prøv at læse det.
Sædceller kan ikke overleve ret lang tid udenfor, og det er også rigtigt at sædcellerne skal have hjælp til at komme helt op til ægget. Så ud fra det du skriver til mig, behøver du ikke at være nervøs over at være gravid.
Venlig hilsen
Mette