Gravid??
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej brevkasse. Jeg var sammen med en dreng i nat på den måde at jeg gav ham handjob og han gav mig finger nærmest lige efter. Men jeg er vildt bekymret for om jeg kan være gravid fordi at jeg synes pikken føltes en lille bitte smule våd og han rørte den selv for at vise mig hvor hurtigt man skulle gøre det. Efter det gav han mig finger. Skal jeg være bekymret

Svar:
Hej med dig
Det er rigtig godt du skriver herind, nu når du er i tvivl om du kan være gravid.
Først og fremmest vil jeg sige chancen for, at du er blevet gravid er meget lille, ud fra det du skriver. Men der er en lille mulighed for, at det kunne være sket hvis han har haft præsæd på fingeren, når de har været oppe i dig. Præsæd er noget der kommer ud af drengens urinrør, når han er tændt, som gør at penissen bliver smurt og det sæd kan nemlig indeholde nogle få sædceller.
Som sagt er chancen meget lille, men jeg syntes da du skal prøve, at tage en graviditetstest, så du kan blive sikker på om du er eller ej.
Jeg håber du kan bruge mit svar
Med venlig hilsen Paw